Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Inovace produktu vybraného turistického informačního centra
HADÁČKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je charakteristika, specifikace a návrh možností inovací pro-duktu vybraného turistického informačního centra. Pro naplnění tohoto cíle jsem zvolila Turistické informační centrum České Budějovice. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy týkající se problematiky práce, především pojmy obsažené v samotném názvu bakalářské práce: inovace, produkt a turistické informační centrum. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze produktu Turistického informačního centra České Budějovice, analýze poptávky po tomto produktu a zpracování návrhu možností inovací.
Návštěvnický management v historickém městě. Případová studie Nymburk
Ulrychová, Tereza ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Přidalová, Ivana (oponent)
Návštěvnický management v historickém městě, případová studie Nymburk Abstrakt Hlavním cílem bakalářské práce bylo navrhnout inovace, vedoucí k rozšíření a zkvalitnění nabídky cestovního ruchu v Nymburce a to na základě návštěvnické poptávky (zjišťované pomocí dotazníkového šetření mezi návštěvníky turistického informačního centra) a zhodnocení potenciálu cestovního ruchu v Nymburce. Následně byly vytvořeny tři tematicky zaměřené mapy - Církevní památky v Nymburce, Technické a jiné architektonicky významné památky v Nymburce a Park Ostrov v Nymburce. Dále byla vytvořena webová aplikace se zájmovými objekty ve městě, dostupná návštěvníkovi na webových stránkách Turistického informačního centra v Nymburce. Práce hodnotí pozici turistického informačního centra v síti aktérů cestovního ruchu v Nymburce a navrhuje řešení problémů, které vyplynuly především z provedeného dotazníkového šetření. Klíčová slova: cestovní ruch, potenciál, turistické informační centrum, Nymburk
Zefektivnění výkonu informačního centra
KOUDELKOVÁ, Nikola
Tématem této bakalářské práce je Zefektivnění výkonu informačního centra. Hlavním cílem bakalářské práce je najít srozumitelné, jednoduché a přenositelné mechanismy pro zlepšení nabídky informačního servisu obcí (velikostní kategorie od 500 do 5000 obyvatel) a v poslední řadě návrh produktu nebo služby, kterým bude zefektivněn výkon turistického informačního centra ve vybrané obci.
Hodnocení potenciálu turistického informačního centra USE-IT Prague
Jedličková, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením potenciálu turistického informačního centra USE-IT Prague a jeho možnostech v turistické destinaci Praha. Cílem je zjistit, zda jsou služby, které informační centrum v současné podobě nabízí, pro návštěvníky dostatečně atraktivní a zda je možné, aby informační centrum fungovalo na takové bázi, aby pokrylo veškeré své náklady na provoz. Úvodní kapitoly se věnují vymezení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu a jeho účastníků, definici turistického informačního centra a neziskové organizace a také popisu nástrojů používaných pro hodnocená podniku - lean canvas a SWOT analýzy. V druhé teoretické části je pozornost zaměřena na neziskovou organizaci USE-IT. Popsáno je její fungování jak na celoevropské, tak na republikové úrovni a dopodrobna je rozebráno fungování pražské pobočky. Praktická část pak na základě analýzy výsledků dvou dotazníkových šetření provedených mezi návštěvníky informačního centra USE-IT a mezi ostatními evropskými USE-IT informačními centry hodnotí možnosti, které informační centrum má. Toto zhodnocení je provedeno jednak vypracováním lean canvas, jednak pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných zjištění je v poslední kapitole předložen návrh konkrétních služeb, které by mohlo informační centrum USE-IT svým návštěvníkům nabízet za účelem zvýšení atraktivnosti celého prostoru.
Hodnocení přínosu informačního centra pro podporu cestovního ruchu
Hanzlíková, Blanka ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsoby hodnocení přínosu turistických informačních center pro podporu cestovního ruchu. Analýza je provedena na konkrétním příkladu -- turistickém informačním centru agentury CzechTourism. Jednotlivé kapitoly obsahují činnosti TIC, A.T.I.C. ČR, CzechTourism, základní informace o příspěvkových organizacích a metody hodnocení efektivnosti v neziskovém sektoru. Praktická část poskytuje přehled o činnosti a financování TIC na Staroměstském náměstí, hodnotí jeho současnou situaci a přínos pro podporu cestovního ruchu v dané destinaci.
Minimální standard pro informační servis v oblasti nabídky CR - oblast Táborsko
KUDRLIČKOVÁ, Kateřina
Tématem této bakalářské práce je Minimální standard pro informační servis v oblasti nabídky CR oblast Táborsko. Hlavním cílem této práce je najít srozumitelné, jednoduché a přenositelné mechanismy pro zlepšení nabídky informačního servisu nejmenších obcí a v poslední řadě tvorba návrhu turistického informačního centra ve vybrané obci.
Návrh na vytvoření turistického informačního centra v obci Tři Studně v CHKO Žďárské vrchy
HALVOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce byl návrh konkrétní podoby turistického informačního centra a jeho lokalizace v obci Tři Studně. Na základě analýzy poptávky a nabídky dané destinace cestovního ruchu vytvoření nabídky služeb, které bude informační centrum návštěvníkům poskytovat. Pro TIC byly navrženy dvě varianty řešení. První návrh využil současné zasedací místnosti Obecního úřadu na Třech Studních bez úprav a doplnil ji pouze novým vybavením a technikou. Druhý návrh je již spojen se stavebními úpravami této místnosti. Tři Studně jsou díky svému přírodnímu potenciálu hojně navštěvovány turisty v letních i zimních měsících. Tvoří jednu z nejvýznamnějších rekreačních oblastí na Vysočině. TIC na Třech Studních bude jedním z nejdůležitějších článků marketingové komunikace obce a jeho blízkého okolí.
Spokojenost klientů se službami turistického informačního centra
Kohoutková, Ivana ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Pekárková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá spokojeností klientů se službami turistického informačního centra ve Znojmě. Cílem práce je tedy zjistit tuto spokojenost, a na základě provedeného průzkumu spokojenosti a porovnání informačních center navrhnout doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů. V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu, turistického informačního centra, marketingového průzkumu a spokojenosti. V praktické části jsem prostřednictvím vytvořeného dotazníku zjišťovala spokojenost klientů v informačním centru ve Znojmě. Věnovala jsem se také porovnávání informačních center přibližně stejně velkých měst, jako je město Znojmo. V závěru práce jsem se zaměřila na doporučení a návrhy, které by měly vést k větší spokojenosti klientů.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov
HEJNÁ, Lucie
Téma bakalářské práce je {\clqq}Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Benešov``. Byla tedy analyzována oblast Benešovska, která se nachází nedaleko hlavního města Prahy. Oblast slouží převážně k jednodenním výletům, která zahrnuje návštěvu významných kulturních památek. Vlastní řešené území zahrnuje oblast nacházející se mezi obcemi Neveklov a Český Šternberk včetně města Benešov a zámku Konopiště. Cílem bakalářské práce bylo provedení analýzy přírodních a společenských turistických cílů. Dále provedení výzkumu nabídky a poptávky produktů turistického informačního centra. Tento výzkum probíhal v TIC Benešov a u jeho návštěvníků. Státní zámek Konopiště a hrad Český Šternberk patří mezi jedny z turisticky nejatraktivnějších cílů nejen v rámci řešeného území, ale i celého Benešovska. Z tohoto důvodu byla v práci provedena komparace vývoje návštěvnosti, jejich vzájemné porovnání a závěrečné doporučení pro zvýšení návštěvnosti obou zmiňovaných památek. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že mají turisté zájem o vytvoření nové cyklotrasy. Proto byl v práci vytvořen návrh na vytvoření cyklotrasy vedoucí rovněž překrásným zámeckým přírodním parkem, podél Konopišťského rybníka, několika drobnými stavebními památkami regionálního významu až ke státnímu zámku Konopiště. Pro tuto cyklotrasu byl vytvořen propagační materiál {\clqq}Cyklistický okruh krajinou Ferdinanda d´Este`` jako tip na jednodenní cyklistický výlet na právě vytvořený návrh cyklotrasy. Dále byl podán návrh na možnost propagace kombinace navrženého produktu s již existující cyklotrasou vedoucí od města Benešov do Českého Šternberku za účelem prodloužení pobytu v regionu. Poté bylo v práci vytvořeno několik návrhů na rozšíření poskytovaných služeb TIC Benešov.
Propagační činnost Turistického informačního centra v Českých Budějovicích
SMETANOVÁ, Zdeňka
Cílem bakalářské práce bylo vyhodnotit a analyzovat statistická data získaná z dotazníkového šetření, které proběhlo v Českých Budějovicích v letních měsících roku 2007. Na vyhodnocení navázala tvorba podkladů pro zkvalitnění propagačních materiálů Turistického informačního centra v Českých Budějovicích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.